×

Експертна грошова оцінка земельної ділянки та будинку

Ціна на послугу

Отже, ви вирішили продати земельну ділянку разом з нерухомістю. Вам потрібно скласти договір купівлі-продажу, а для цього нотаріусу знадобиться пакет документів, включаючи експертну оцінку землі та будинку. Оцінка потрібна і тим, хто збирається обміняти або подарувати майно, а також викупити нерухомість, що знаходиться в комунальній власності.

Ви цього не знали? Обов'язково подбайте про отримання такого документа, інакше важлива угода може зірватися. Пам'ятайте, що відсутність однієї довідки може зруйнувати ваші плани.

Хто оцінює вартість земельної ділянки?

Згідно ст. 6 Закону «Про оцінку земель», вартість вашої нерухомості можуть оцінювати фахівці, які мають сертифікат експерта-оцінювача.

«АЛЬФА-ЗЕМ» бере на себе підготовку документації та оцінку земельної ділянки. Ми працюємо швидко, але скрупульозно. На нашій практиці вже не одна успішна оцінка земельної ділянки. Ваша оцінка буде готова протягом одного дня. У ній будуть вказані наступні дані: ціна ділянки, день складання та реквізити нашого сертифікованого експерта, підтверджені його печаткою.

Як проходить грошова оцінка землі?

Щоб оцінити вартість ділянки, фахівці керується різними методиками. Але всі вони враховують:

• скільки прибутку може отримати власник від використання ділянки;

• ринкову вартість схожих ділянок;

• матеріальні витрати власника на поліпшення ділянки.

Найчастіше оцінювачі аналізують ринкові пропозиції і порівнюють їх з ділянкою замовника. Після закінчення процедури оцінювання, ви отримуєте звіт і висновок про вартість.

Ви завжди можете зателефонувати
та безкоштовно проконсультуватися,
не гайте часу, дзвоніть!

Замовити грошову оцінку землі та будинку

Ціна від 500 грн (залежить від площі і об'єкта оцінки).

Терміни — від декількох годин.

Які документи потрібні для оцінки землі?

Перелік документів для оцінки залежить від ваших цілей: купівля-продаж, дарування і т.п. У будь-якому випадку не обійтися без:

- Документа, що засвідчує право користування/власності на нерухоме майно;

- Фізичним особам потрібно надати копію паспорта та ідентифікаційного коду, а юридичній особі - установчі та реєстраційні документи.

 

Отримати безкоштовну консультацію
Ваш телефон: